
Reviews

Erika L
@ Hoptimaal7 days ago

3.3

Walrus76
@ Hoptimaal7 days ago

3.7

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri15 days ago

4.0
Humalamehua alelaarissa.
0,473l tölkki Tekuun kaadettuna. Jos oikein tulkitsen, niin tötsätty peräti syyskuussa...
Mutta mikä väri! Ei kyllä näytä lähes 10kk ikäiseltä. Kirkkaan keltainen ja maitoisen samea. Valkoinen vaahto.
Tuoksussa runsaasti humalapellettiä, persikkaa ja greippiä. Myös ruohoa löytyy.
Matalat hiilihapot. Suutuntuma on mehukas ja jauhoinen.
Maussa persikkaa, katkeraa greippiä, kuivaa ruohoa ja hennosti tuoreita lehtiä. Kuivaa olkea ja heinää. Vaaleaa keksiä. Raakaa ananasta ja makeaa appelsiinia. Ehkä inan tunkkainen hetkittäin. Kokonaisuus on kuivahko.
Loppumaussa appelsiinimehua, katkeraa greippiä ja vähän ruohoa.
Bravo. Pääsisipä kotimaiset joskus tälle tasolle. Huikeaa, että näin iäkäs on näin hyvässä kunnossa. 5€ on kyllä ryystöhinta tästä.

HKIred
@ K-Citymarket Ruoholahti4 months ago
4.0
100% Peacharine NZ hops.
RM
@ Hoptimaal6 months ago
3.9

Johan B
7 months ago

4.2
Aroma: Peach/nectarine, citrus, pine. Floral. Sweetness.
Taste: Nectarine/peach, lime zest, citrus juice. Piney & floral. The honey makes it silky smooth and gives a touch of sweetness. Slight bitter.

Jocceri
@ K-Citymarket Ruoholahti7 months ago

4.3
Single hop Peacharine Dock tällä kertaa 👍
Nämä ei kyllä petä koskaan, loistava NEIPA sarja kyllä tämä 😋
Samettisen pehmeä ja täyteläinen mutta makua ja luonnetta tarpeeksi 💪