
Reviews

Igunator
@ Funky Fluid5 months ago

3.6
Melko tavanomainen neipa, ei herätä suuria tunteita suuntaan tai toiseen.
Väri on hailakan keltainen ja täysin samea. Tuoksu on kevyen hedelmäinen, melko mieto. Greippiä ja ananasta.
Maku on pehmeä, hiukan makea. Taustalla on hempeää katkeroa, mutta kokonaisuus on vähän vaisu.
Jälkimaku on melkein pelkkää katkeroa, maistuu melko pitkään.

UC08
@ 33 Krany7 months ago

3.2