Salted Caramel Chocolate Roller 8.0%, Mad Scientist, Hungary
14 ratings
3.8
Salted Caramel Chocolate Roller
8.0% Flavoured Stout / Pastry Stout

Reviews

Post author: Viltzu
Viltzu
@ K-Citymarket Iso Omena
2 months ago
Salted Caramel Chocolate Roller, Hungary
3.7
PE 22.10.26. On houkutteleva tuoksu. Suklaapatukkaa, toffeeta, kinuskia, maitokahvia. Ja maussa jatkuu samanlainen meno, ainoastaan suutuntumaltaan jää hieman kevyenlaiseksi. Itse tykkään tämmöisen oluen olevan paksun öljymäistä ja tämä ei sellaista ole.

Post author: Tonppa M
Tonppa M
3 months ago
4.6

Post author: Kinnune
Kinnune
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
3 months ago
Salted Caramel Chocolate Roller, Hungary
3.6
Maltainen, maitokaakaoinen ja suolatoffeinen. Loppupuolella hieman kahvia ja ohuesti paahteita. Maku on hyvä, mutta runko on vähän ohuenpuoleinen. - - - Malty with cacao, milk and salty caramel. Adds bit of coffee towards the end with a hint of roastiness. Taste is good, but needs a bit more bulk to the body.

Post author: Laars
Laars
@ K-Citymarket Reijola Lappeenranta
5 months ago
3.9
No ompahan aika överi makupommi! On sitä mitä luvataan, suolaa ja karamellia. Tosin suolan maku on aika voimakasta ja alkoi hieman tökkimään loppua kohden. Hyvä jälkkäriolut. Siihen tarkoitukseen 0,44l tölkillinen riittää hyvin kahdelle jaettavaksi. Noin ylipäätään tämän tyyliset överijälkkärioluet voisivat hyvin olla pienemmissä tölkeissä.

Post author: Tuska
Tuska
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki
6 months ago
Salted Caramel Chocolate Roller, Hungary
4.0

Post author: KallioUG
KallioUG
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki
6 months ago
Salted Caramel Chocolate Roller, Hungary
4.1
Hyvää suolakaramellia tuoksussa. Mukavan makea helppo tumma.

Post author: PaKe
PaKe
@ Papa's Dom
6 months ago
Salted Caramel Chocolate Roller, Hungary
4.6
Nyt on maukas. Suolainen suklaakaramelli tulee maussa hyvin esille.

Post author: Anssi V
Anssi V
6 months ago
4.5

Post author: Markku B
Markku B
@ Tuju Taproom
6 months ago
4.1
Järkyttävän herkullinen ja makea tuoksu. Mutta yllätykseksi ensi puraisulla maku ei olekkaan ällö makea. Aivan loistava jälkkäri juoma. Hieman jos viriteltäisiin lisää ja tuhdimpaa runkoa, niin oltaisiin täydellisen jälkkärin äärellä.

Post author: Jari T
Jari T
6 months ago
4.0