
Reviews

Ihoden kaljakeisari
2 months ago

4.2
On kova mehu. Huikean hedelmäinen ja tuhti.
Urheilutoimittajien saunailtaa viettämässä.

Tuomo S
@ Systembolaget PK-huset2 months ago

4.0
Mangoa ja persikkaista makua missä aika vahvasti greippiä mukana. Puolikuiva jälkimaku.
Has mango and peachy flavors with also pretty strong grapefruity flavors. Halfdry aftertaste.

Luddemannen
4 months ago

4.6

Jonathan G
4 months ago
4.2

Skrietlili
5 months ago

4.2
En bra DIPA, fyllig, fruktig och god.

Ipanas
@ Systembolaget Norrlandsgatan 36 months ago

4.3
Tuoretta Omnipolloa collabina Fidensin kanssa. Hyvä nedipa, laadukasta tekemistä.

Joakim P
6 months ago
3.9

Falconslukaren
6 months ago

5.0

Olsson O
6 months ago

5.0

Nico M
7 months ago
3.3