
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal8 months ago

3.8
Semi-täyteläistä dipaa.
Melko kuivaa kokonaisuudessaan.
Mutta greippiä ja hedelmäisyyttä löytyy myös mukavasti.

Anneli P
@ Hoptimaal8 months ago

3.9
Hyvää perushuttuu.
RM
@ Hoptimaal8 months ago
3.9

Leif C
@ Hoptimaal8 months ago
4.0
Sormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean hedelmäisen ylikypsän sitruksisen appelsiinisen luumarjaisan mehuisalle ja maistuu kuivan rapsakan pajuisen greippisen pihkaisen greipinkuorisen mentholisen mehuisalle, kolme ja kolmevarttia ylöspäin. PE: 19.05.26.