
Reviews

Tuska
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä15 days ago

3.9

KallioUG
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä15 days ago

3.7
Mangoa ja pippuria jälkeen.

•●Knoxar●•
@ K-Citymarket Laune16 days ago

3.3
Hedelmäisen makuinen sour, pippuri tulee esille maussa, ihan juotava!

Skrietlili
27 days ago

3.1
Redigt sur och mycket smak av mango. Lite kemisk smak tyvärr och aningen blaskig.

Jouni M
@ Medicin Man4 months ago
3.7

Chris
5 months ago
4.0

Julien W
6 months ago
3.6

Chaexet
6 months ago
4.0

Mestari
@ Alko K-Citymarket Laune6 months ago
3.6
Tuju sour. Hedelmät aika hyvin happamuuden takana piilossa. Pippurin kyllä tunnistaa hyvin.
Hyvää uutta vuotta!

Musti77
6 months ago
3.5