
Reviews

Suinulan Sieppo
@ K-Citymarket Pirkkala1 month ago

3.3

Eskimo
2 months ago
3.6
Erittäin humaloitu ja ipamainen olut. Ei uskoisi pilsiksi. Hyvää silti, tai juuri sen takia.
Janne G
@ Pien Shop & Bar2 months ago
2.5
Kitkeryyttä ilmassa, sopinee "grizzly"-profiiliin, muttei niinkään minun makuuni 😶

Erika L
@ Pien Shop & Bar2 months ago

3.7

Walrus76
@ Pien Shop & Bar2 months ago

3.5
LLasri
3 months ago
1.5
Eritttäin vahvasti humaloitu ja hiilihapotettu olut. Joku voi pitääkin erinoisesta mausta
Vincemanfre
3 months ago
3.6
Pilsner con luppoli cascadian, color arancio chiaro.
Schiuma profumata compatta color panna
Sentori erbacei e resinosi
Corpo fluido ed equilibrato
Al palato prevale la luppolatura, che persiste a lungo

Renata B
5 months ago
3.5

Jampe
5 months ago
3.5

Willy
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 months ago

3.2
Jännän erilaisen humalainen pilssi.