
Reviews

Rolf
@ The Bishops Arms Umeå4 days ago

3.2
Vähän vetinen mutta juotava.

Skrietlili
6 months ago

3.1
Lucka nr 17.
Klen i smaken vilket passar mig som inte är ett fan av mörk öl. En kolsyrerik och lättdrucken stout.

Roywenk
9 months ago
4.0
Bra, perfekt till ostronen. Dessutom 25 cl, så man dricker sig inte mätt!