
Reviews

Tuomas S
@ Pühaste Taproom Tallinn3 months ago

3.4
Erikoinen. Makeahko, runsaan aprikoosimsinen ja jotenkin imelä. Pieni katkero lopussa.

Tero M
7 months ago

3.6
Kevyesti hedelmäinen ipa.
Ville H
@ Hoptimaal7 months ago
3.8
Joulukalenterin luukku #3. Hyvä hedelmäinen ipa.
EetuS
7 months ago

3.8
Harri
@ DrinkOnline.eu7 months ago
3.4

Original Antti K
@ Pühaste Taproom Tallinn7 months ago

4.0
Hedelmäinen ja samea.

Sir Guru Kabu
@ Pühaste Taproom Tallinn7 months ago

3.6
Hedelmäinen neipa.
Ihan maukas tämäkin.

Anneli P
@ Pühaste Taproom Tallinn7 months ago

3.3
Huh, herkkiksen suuhun tulista pitsaa ja jotain märkää. Öh, kooma-aivot ja tulessa oleva suu sanoo juomasta, että: makea ja tunkkainen, hedelmäinen ja..

HarriL
@ SIP Tallinn8 months ago

3.7

Thunderpedal
@ Pühaste Web Shop8 months ago

3.9
Eiliseltä.
Hedelmäinen ja tosi hazy. Oikein hyvä.