
Reviews

Nikke
@ Pühaste Web Shop29 days ago

4.4
Lasiinkaatuu yönmustaa täyteläisen oloista olutta nopealla ja tiiviillä ruskealla vaahtoreunuksella.
Tuoksusta:
Tummaa sekä maitosuklaata, monipuolista maltaisuutta,paahdettua mallasta,kahvipapuja/tumma paahdettua laadukasta kahvia sekä fariinisokeria.
Maunpuolelta:
Monipuolista maltaisuutta,paahdettua melkeimpä palanutta mallasta,luumua ja ruisleipää.
Tummaasuklaata,fariinisokeria,makeutta sekä tummapaahdettua laadukasta monipuolista kahvia.
Suutuntuma/runko:
Maltainen,monipuolinen,pehmeä sekä tasapainoinen. Aavistus alkoholi lämmittää taustalla muttei lainkaan huonokaan. Noin: medium
Yleistäjorinaa/viba:
Oikeinkin laadukas,tasapainoinen ja monipuolinen stout. Hyvin käytetty kahvi tuo tähän persoonallisuutta sekä kerroksia.
Todella mukava kahvi imppi..

Lasis
@ Pühaste Taproom Tallinn1 month ago

3.9
Mustaa. Beige vaahto. Tuoksu kahvia. Maku pehmeä suklainen, kahvinen ja hiukan paahteinen. Hyvä olut.

Tuomas S
@ Pühaste Taproom Tallinn3 months ago

4.2
Todella hienostunut suklainen, pehmeä kahvisuus.

Jouni H
@ Puhaste Pruulikoda5 months ago
4.5

Max2
5 months ago

3.8

HarriL
@ Puhaste Pruulikoda6 months ago

5.0

Jampe
7 months ago
4.3

Anneli P
7 months ago
4.0

Sir Guru Kabu
@ Pühaste Taproom Tallinn7 months ago

4.0
Maussa reilusti kahvia.
Kahvin takaa maistuu hieman paahteisuutta ja aavistus kitkeryyttä.
Kuitenkin oikein maukas kokonaisuudessaan.

Thunderpedal
8 months ago

4.4
Uusi Tumeaineen kahviversio on aina todennäköinen juhlan paikka, niin tälläkin kertaa.
Vahvaa espressoa ja suklaata tuoksussa ja maussa. Jotain maanläheistä myös molemmissa. Paksu ja öljymäinen olut jota oli ilo siemailla.
Tumeaineen kahviversioiden parempaa päätyä, eli järkyttävän hyvä olut.