
Unfiltered
Barrel aged
Reviews
Janne G
@ Juova Hanahuone1 month ago
3.3
Nää Päihala oluet ovat järestäen happamia, mut jotenkin olen alkanut pääsemään niiden makuun 🤔

Petri H
2 months ago
3.9

Tuomo S
@ Factory Craft Beer Festival 20264 months ago

4.2
Raikasta persikkaista kirpeyttä.
Fresh peachy tartness.

Leif C
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo4 months ago
4.0
Ripauksenverran luonnonvalkoista nopeastilaskevaa vaahtoa samean kellanpunaruskean valoaläpipäästävän semiläpinäkyvän oluen yllä joka tuoksuu happaman tammisen maanläheisen muhkealta ja maistuu lempeän makeahkon happaman tammisen eteerisen kuulaan lupsakalta, kolme ja kolmevarttia ylöspäin. PE: 5/2035.

Esko N
@ Tuletorn Webshop5 months ago

5.0
Bottleclubin paketista tämäkin. Matalahappoinen, samea ja oranssinkultainen neste. Muutaman kerran jo maistellu tätä ja on erittäin hyvää. Kirpeyttä, happamuutta, hedelmäisyyttä, yrttiä ja tynnyriä ihan mainiossa suhteessa viinimäisessä ja lambicmaisessa villialeassa. Herkkua!

Syke
@ K-Market Sodankylä6 months ago
3.9

Unicorn
@ Paihalas Brewery6 months ago
3.8

Jokkeri76
@ Paihalas Brewery6 months ago

4.5
Hyvää uutta vuotta 2026 kaikille Pinttiläiselle…
Sa Vat Dee Phii Mai 2569 🎇🎆
Paihalaksen talviboksin yksi olunen.
Tuoksu on omenainen, villi hiivainen ja villiyrttinen.
Heti alkuun iskeytyy miedon hapan, paksuhko rungoltaan, omenaisen villihiivainen maultaan.
Pienimuotoinen hedelmällinen makeus liittyy mukaan suullisen puolivälissä.
Lopussa on kuivan puolimakean omenaviinimäinen makuinen olut.
Raikas ja puhtaat maut. Laadukas.
BOT 5/25
BBF 5/35
Tämä oli vuoden viimein olut. Palataan oluen merkeissä ensi vuonna..
Jusa T. Nurminen
@ K-Market Jounin Kauppa6 months ago

4.8
Uudenvuoden kunniaksi tuli ostettua tyyrein olut, mitä tähän mennessä on kehdannut ostaa.
Jo pullon suusta leijailut tuoksu sai yllättymään ja jopa innostumaan. Ajattelin hinnan ja ostopaikan perusteella kyseessä olevan vain turistiansa, kun en kyseisestä panimosta ollut kuullut aikaisemmin. Tuoksu muistuttaa jopa hieman korkealaatuista siideriä ja paljastaa omenaa sekä hunajaa.
Maku on puraisevan hapan ja tammikypsytys tulee esiin mukavasti. Pienen erän omaperäinen suutuntuma ilahduttaa.
Hyvää uutta vuotta!

Esko N
@ K-Market Sodankylä6 months ago

5.0
Knotted Moonia on näitä isoja 0,75l pulloja tehty 261 kappaletta. Edellisellä kerralla totesin erittöin hyväksi. Punertavan kultaisesta hieman utuisesta nesteestä lähtee mukavan puinen ja hapan pistävä tuoksu. Maku on mainion kirpeä. Yrttisyys, villihiiva ja puun aromit toimivat herkullisesti yhteen. Kokonaisuus on sekä viinimäinen että lambicmainen. On hyvä.