
Reviews

Clemi
@ The Nitrox Pub & Eatery10 days ago

3.1
À boire et à manger

rostetti
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri3 months ago
1.5
Vissiin vähän liian monta kokkia tässä sopassa. Ei oikeen maistu.

Jussi T
3 months ago
4.2

Musti77
4 months ago
3.6

KallioUG
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 months ago

4.1
Tuoksuu ja näyttää paksulle aamusmoothielle.
Alkuun snadi tunkkaus mutta tasottuu kyllä kivasti raikkaaksi mehuksi.

Tuska
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere5 months ago

4.1
Maukasta smoothieta. Limee, kanelia, mustaherukkaa
Kratos l
6 months ago
3.3
Sour tellement boostée au jus que je ne suis pas sûr que l'on puisse appeler ça encore de la bière. Après l'acidité n'est plus là et ce n'est pas encore trop sucré. On cherche cependant les bulles.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 months ago
4.3
Sanna P
@ Panimoyhtiö Tuju myymälä7 months ago

4.1
Rai Rai! No nyt on samettia! Oikea olut oikeaan päivään, lapset häärää työt vit*ttaa ja elämä potkii päähän eikä mikään mene niinku pitäs. Tämä tuli oikeaan hetkeen. Pienen hetken vitutti vähemmän, olisipa tätä sankollinen. Se tunne tulkinnasta.
Oluena suu tuntuma paksu ja samettinen, mustaherukka ja lime toi mukavan kontrastin kookoksen pehmeyteen, mango oli sivu aromina, jos hait mangoista jäätelö olutta niin yllätyt ja saatat tykästyä mustaherukkaan ihan uudella tavalla! Kokeilun arvoinen!