
Hops:Motueka, Nelson Sauvin, Simcoe
Reviews

Paukku S
@ Systembolaget Haparanda5 months ago
4.1

Janne L
5 months ago
3.8

Äspee
5 months ago
3.9

Tuukka
@ DrinkOnline.eu6 months ago

4.1
Mehumainen. Makea. Humalainen. Tropiikkia. Sitruunaa, aprikoosia, persikkaa ja rypälettä. Hieman ruohoisuutta. Mukavan täyteläinen suutuntuma. Herkullinen mehu.
Hyvää uutta vuotta pinttiläisille 🍻

Ville K
@ Omnipollos Hatt7 months ago
3.5

Anneli P
7 months ago
4.1

Sir Guru Kabu
@ Craft Central7 months ago

4.2
Nyt on niin monta laatupanimoa tätä ollut värkkäämässä, että lopputulos ei voi ihan kuraa olla.
Ja herkkuahan tämä onkin.
Trooppiset hedelmät maistuvat reilusti. Limeä ja greippiä löytyy myös.
Omnipollolle tyypillisesti mukana myös kuivempaa ja hieman katkeroista makumaailmaa, joka hiipii esiin pikku hiljaa voimistuen.
Jälkimaku on lähes rutikuiva.
Omaan makuuni hedelmäisyys ja katkerot ovat mukavasti balanssissa.

Koykka
@ Systembolaget8 months ago
4.8
Todella pehmeä ja kivan samea. Taattua omnipolloa

Kinnune
@ Rúsdrekkasøla Landsins8 months ago

3.4
Erittäin vaalea väri, tuoksussa kuivaa viinimäisyyttä sekä sitruksia, taustalla ohuesti ananasta.
Alkuun pehmeä suutuntuma, rungolta mietoa ja makeahkoa ananasta. Matka jatkuu raa'an vihertävyyden kautta greippiin, joka vetää lopun kuivaksi ja vielä jälkimakuun vahvistuen.
Eka desi menee hyvin, toinen ihan ok ja kolmas alkaa tökkiä. Sopivilla tauoilla ihan maistuva setti, mutta ihtelle ois riittänyt vähempikin.
aff3
@ Systembolaget Haparanda8 months ago

4.7
Ai saakeli, uusi lasi pääsi heti tositoimiin näin kovalla tekeleellä. Nyt on muuten. Kaikki osat tuntuu toimivan -- tuoksu, makeus, alkoholin lämpö, kuivattava pitkä jälkimaku. Wau.