
Reviews

Berch
@ Craftbeer Shop19 days ago

4.0
👁 trüb golden; eher feinporiger Schaum
👃🏻 intensive tropische Früchte sowie Zitrusfrüchte
👄 Bevor ich zum Geschmack komme, ein kurzes Wort zum Artwork: Die Adlige komplett ohne Gesichtszüge ist schon sehr... weird.
Geschmacklich geht es dort weiter, wo die Nase aufgehört hat: Zitrusfrüchte, besonders Pampelmuse und Grapefruit, dazu ein beherzter Griff in die tropische Obstkiste garniert mit einer durchaus kräftigen, durch die aufkommende Süße jedoch eingehegten Herbe... Sehr spannend und mit 6,9% auch nicht ganz ohne.
ozzy
3 months ago
3.7

Mightykoala
5 months ago

3.7
Hedelmää, mallasta, sitrusta ja ruohoisuutta.
Maistuva ja helppo olut. Niin maistuva, että lasi ehti tyhjäksi ennen kuvaa.
(5+7+3+8+14=37) 3,7
Jani H
6 months ago
3.5

Thunderpedal
7 months ago

3.4
Hyvin sitruksia, mutta jotenkin terävä maku, ei ihan tasapainossa.

V1lle
@ Pühaste Web Shop8 months ago

3.0
Vaahdolla lasiin
Maku on pehmeä tarjoillen kirpeän jälkimaun

Tomi V
@ Pühaste Web Shop8 months ago

3.6
Aika napakka, hyvää kyllä.

Markku B
@ Hoptimaal9 months ago
3.8
Tosi rouhea, maltainen ja hyvillä humalilla varustettu American Ipa.

Ihoden kaljakeisari
@ Olutravintola Konttori9 months ago

3.6
Tämä annettiin makutestinä ja kysyttiin arvoituksena, että mikä oluttyyppi. Sanoin, että väri ja jälkikatkeruus viittaa ipaan, mutta on hedelmäinen ipa. No, sellainen tämä sitten oli. Hyvä olut.

oipaT
@ Pühaste Web Shop9 months ago

3.5
Ei ole kuningattarella ainakaan hammashymyä. Vitivalkea vaahto, lähes kirkas kullankeltainen juoma.
Ei tämä katkera juoma minuakaan hymyilytä. Maistuu kyllä.