
Reviews

Markku B
@ Hoptimaal10 months ago
4.3
Todella rehti ja konstailematon imppi. Ei mitään ylimääräisiä kikkailuja, juuri sellainen minkä takia aikanaan ihastuin Imperial stoutteihin. Ja vaikka ei ole tynnyrikypsytetty, niin on todella loistava.