Breaking Dank 6.8%, Mad Scientist, Hungary
21 ratings
3.5
Breaking Dank
6.8% New England IPA / Hazy IPA

Reviews

Post author: Toni Trash
Toni Trash
3 months ago
Breaking Dank, Hungary
3.7
Comme une NEIPA de Hongrie. L'aspect est étonnamment limpide et légèrement cuivré. La texture offre une rondeur mesurée. Les saveurs sont particulières : cocktail de fruits tropicaux et d'arômes résineux, avec des notes anisées, épicées et herbeuses (romarin ?). L'amertume est légère et arrondie. L'ensemble demeure agréable mais n'est pas NEIPA qui le prétend. Je m'attendais à mieux.

Post author: RasmusK
RasmusK
5 months ago
3.0
Onpa kummallinen NEIPA. Mandariini maistuu hyvin runsaasti, suorastaan karkkimaisena. Kitkerää hedelmäisyyttä muutenkin mukana tässä. Hieman lattean puoleiseksi jää tämä esitys.

Post author: Juho
Juho
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn
6 months ago
2.8

Post author: Petri P
Petri P
7 months ago
Breaking Dank, Hungary
3.5
Odotin tältä jotenkin enemmän. Mandariini maistui mukavasti mutta jotenkin tuntuu että runko jää hieman vajaaksi

Post author: jari
jari
@ K-supermarket Toppila
7 months ago
3.5

Post author: Jani V
Jani V
7 months ago
3.7

Post author: miguli77
miguli77
@ K-Citymarket Sello
9 months ago
4.2

Post author: Jocceri
Jocceri
@ K-Citymarket Sello
10 months ago
Breaking Dank, Hungary
3.7
Tällainen spessu collabo saa olla mun 2800 maistettu 🥳 Tämä kyllä jäi vaisuksi esitykseksi ja jotenkin sekava kokonaisuus.

Post author: BeerBear
BeerBear
10 months ago
3.2
Melko täyteläinen maku, joka ei anna tilaa hengittää. Ilmavuutta ja hiilihappoisuutta saisi olla hieman lisää, jotta maku avautuisi paremmin. Laaja mallaspohja, mukavat humalat, makeaan vienosti taittuva.

Post author: scorpion_mp
scorpion_mp
10 months ago
Breaking Dank, Hungary
2.9
Yllättävän kuiva ja ohuen makuinen prosentteihin nähden. Humalat selkeästi esillä, mutteivat ne naamalle räjähdä. Todella erikoinen humalacocktail, jossa ehkä aprikoosia, persikkaa, ylikypsää mandariinia. Kaiken tämän läpi puskee mentholinen yrttisyys, josta en oikein pidä. Tavallaan ihan teknisesti laadukas tuote, mutta runko ja varsinkaan humalointi ei oikein vakuuta