
Reviews

Leif C
@ Alko K-Citymarket Kupittaa8 days ago
3.0
Vaahtoamaton tummanruskea olut joka tuoksuu makean pekaanipähkinäisen maltaiselle ja maistuu kuivan katkerahkon kahvisen paahteisen tummasuklaisen ohuehkon maltaiselle, kolme bojoo. PE: 23/09/26.

Theukka
@ Alko K-Citymarket Kupittaa2 months ago

2.8
Melko esanssinen
Jone
@ Alko Prisma Seinäjoki3 months ago
2.3

JussiX16
3 months ago
3.0

Aleksi L
@ Alko Kauppakeskus Syke3 months ago

2.2
Testissä miten alkoholiton imperial stout toimii, odotukset eivät ensiarvoisesti ole hirveän korkealla.
Tuoksussa runsaasti pähkinää ja hiven suklaata, huomaa esanssia lorautetun reilusti.
Maussa alkuun pientä kitkeryyttä joka taittuu nopeasti pähkinään ja muuntuu lopuksi suklaiseksi. Lopussa havaittavissa myös pieni kitkeryys.
Ongelmiakin sitten löytyy, todennäköisesti juurikin sen takia että on tuotettu holittomana - maku on todella ohut ja suutuntuma vesimäinen. Myöskin käytetty humala jättää jälkimauksi saippuamaisen maun.
Hauska testi, mutta edelleen todettava että näissä tuhdeissa stouteissa vaan täytyy alkoholia olla

Lucalja
@ Alko Limingantulli Oulu3 months ago

2.7
Ihan ok, hapokas.
Palax
@ Alko Keskusta Kuopio3 months ago

4.0
Onpas mukava alkoholiton Stout.
Tuoksu: mudcake tulee selvästi esille
Maku: alkuun makeampaa mudcake, jatkuu mämmillä ja lopuksi tummaa suklaata.
Ei näitä useampaa joisi illassa, mutta jälkkärinä todella toimiva.

Zeikki
@ Alko Keskusta Kuopio3 months ago

3.3

Takini
3 months ago
3.5

MiZ
4 months ago

1.6