
Reviews

Lajos P
2 months ago
4.7

Falconslukaren
4 months ago
5.0

Luddemannen
4 months ago

4.2
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online4 months ago

3.9
No onhan se tosi hedelmäinen, runko on tuhti ja tiukka. Makeutta, alkoholikin tuntuu ja maistuu mutta kaikin puolin onnistunut tupla ipa

Andy
@ Systembolaget Visby4 months ago

5.0
Oj, vilken god dubbel! Fyllig kropp och rejäla smaker av tropikerna.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping4 months ago

4.8
Riktigt god, fruktig de luxe med fin beska. Denna är i mitt tycke en av de bästa från Omnipollo. Välbalanserad med fin kropp och doft. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Really good, fruity de luxe with nice bitterness. This is in my opinion one of the best from Omnipollo. Well balanced with nice body and aroma. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Mika69
11 months ago
4.3