Oz 7.0%, Pühaste, Estonia
33 ratings
3.5
Oz
7.0% New England IPA / Hazy IPA

Reviews

Post author: Nieminen K
Nieminen K
@ Alko Korso
20 days ago
3.4
Hedelmäinen perus-dipa. Helposti juotava, ei jälkikarvautta tai greippisyyttä.

Post author: Oiva L
Oiva L
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa
27 days ago
Oz, Estonia
3.8
Suomi on maailmanmestari🇫🇮 Olut tälläsen jälkeen maistuu erityisen hyvältä mutta ilmankin tämä olut oli oikein hyvä

Post author: Wehu
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä
1 month ago
Oz, Estonia
3.7

Post author: Atte I
Atte I
@ Pien Shop & Bar
1 month ago
Oz, Estonia
4.2
Sameaa aavistuksen harmahtavaa jaffaa muistuttava ulkonäkö. Tuoksu mieto, aavistus mangoa tai ananasta. Maussa myös ohuelti ananasta ja mangoa sekä sitrusta. Kevyet katkerot nousee esiin pienellä viiveellä. Maut kaikki varsin maltillisia eikä mitään aromitykitystä. Pitkällä viiveellä aistii alkoholin kurkussa. Hillitty ja puhdas kokonaisuus, ei mitään tykitystä, mutta siitä huolimatta maukas.

Post author: Lauri
Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
1 month ago
Oz, Estonia
4.1
Uusintamaistoon (BB 05/2026): Syvän ja tummahkon keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto. Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makean trooppisen hedelmäinen (aprikoosia, mangoa, passionhedelmää, ananasta), kirpakan sitruksinen, vihreän lehtinen ja kepeän vaalean maltainen. Maku runsahkon, maukkaan ja makean trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia), kirpakan ja raikkaan sitruksinen, vihreän lehtinen ja ruohoinen, ohuen dänkkisen tunkkainen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen ja viljainen sekä maltillisen humalaisen katkera. Oikein hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen. Maukas, miellyttävän hedelmäinen ja viljaisa sekä oikein mukavasti juotava NEIPA. Toimii!

Post author: Janne O
Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio
2 months ago
3.8

Post author: Pekkis
Pekkis
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio
2 months ago
Oz, Estonia
3.5
Eiliseltä jäi täppäämättä

Post author: Iso-Vimman mallaskettu
Iso-Vimman mallaskettu
@ Paikkaa ei ole pakko ilmoittaa!
2 months ago
Oz, Estonia
2.7

Post author: Juho
Juho
@ K-Market Kallio
2 months ago
2.4
Aivan mitäänsanomaton ja rungoton. Ei makua ei tuntoa ei mitään. Tylsä

Post author: alakoskettele
alakoskettele
@ K-market Lampinen
2 months ago
3.8
Iha hyvä ja kevyt Näin tämmösex rajummaksi. Kyl toimii siis. Varsikii ku maalaismaisemia katselesa nauttii. Hyvä