
Reviews
Nieminen K
@ Alko Korso20 days ago
3.4
Hedelmäinen perus-dipa. Helposti juotava, ei jälkikarvautta tai greippisyyttä.

Oiva L
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa27 days ago

3.8
Suomi on maailmanmestari🇫🇮
Olut tälläsen jälkeen maistuu erityisen hyvältä mutta ilmankin tämä olut oli oikein hyvä
Wehu
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä1 month ago

3.7

Atte I
@ Pien Shop & Bar1 month ago

4.2
Sameaa aavistuksen harmahtavaa jaffaa muistuttava ulkonäkö. Tuoksu mieto, aavistus mangoa tai ananasta. Maussa myös ohuelti ananasta ja mangoa sekä sitrusta. Kevyet katkerot nousee esiin pienellä viiveellä. Maut kaikki varsin maltillisia eikä mitään aromitykitystä. Pitkällä viiveellä aistii alkoholin kurkussa. Hillitty ja puhdas kokonaisuus, ei mitään tykitystä, mutta siitä huolimatta maukas.

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio1 month ago

4.1
Uusintamaistoon (BB 05/2026):
Syvän ja tummahkon keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsahkon, maukkaan ja makean trooppisen hedelmäinen (aprikoosia, mangoa, passionhedelmää, ananasta), kirpakan sitruksinen, vihreän lehtinen ja kepeän vaalean maltainen.
Maku runsahkon, maukkaan ja makean trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, aprikoosia), kirpakan ja raikkaan sitruksinen, vihreän lehtinen ja ruohoinen, ohuen dänkkisen tunkkainen, kepeän, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen ja viljainen sekä maltillisen humalaisen katkera.
Oikein hyvät ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Maukas, miellyttävän hedelmäinen ja viljaisa sekä oikein mukavasti juotava NEIPA. Toimii!

Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio2 months ago
3.8
Pekkis
@ K-Citymarket Päiväranta, Kuopio2 months ago

3.5
Eiliseltä jäi täppäämättä

Iso-Vimman mallaskettu
@ Paikkaa ei ole pakko ilmoittaa!2 months ago

2.7

Juho
@ K-Market Kallio2 months ago
2.4
Aivan mitäänsanomaton ja rungoton. Ei makua ei tuntoa ei mitään. Tylsä

alakoskettele
@ K-market Lampinen2 months ago
3.8
Iha hyvä ja kevyt Näin tämmösex rajummaksi. Kyl toimii siis. Varsikii ku maalaismaisemia katselesa nauttii. Hyvä