
Reviews
Timo N
@ Rantolan Puoti20 days ago

3.0
Ihan jees

Tommi M
@ K-Citymarket Salo26 days ago

1.0
Tää räjähti näpeille. Ihan liian hapokas.

Ville K
@ Bistro Bruket8 months ago
3.7
Mukavan kirpsakka

MinnaS
@ Bistro Bruket8 months ago
3.3
Mukavan kirpsakka ja hedelmäinen. Hyvät hapot

Stefmeister83
@ K-Citymarket Kupittaa Turku9 months ago

2.4

Hessu V
10 months ago
3.0
Teemu V
10 months ago
3.5

Archtei
@ Bjärkas Golf: Pub 19th Hole11 months ago

3.5
Nyt on onnistuttu ja hyvin. Kärsimyshedelmä on läsnä ja vahvasti
Tomi_A
@ Kimito Brewing11 months ago
4.5

Petri H
@ K-Supermarket Kompass11 months ago
3.8