
Reviews

Skrietlili
1 month ago

3.3
Det finns lite smak av grapefrukt. Den är ok men inte mer än så.
daundallas
3 months ago
3.4

360Beers
@ Home4 months ago

3.5

Mikko S
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio6 months ago

2.8
jotenki jätti kylmäks. ihan juotava ei mitää pahaa sanottavaa mutta ei voi mistään kehuakkaan. halppiksen makunen

Pasanen A
6 months ago
3.6
hyvä ja helppo juotava. maistelu bisseks erinomane.

Robert H
8 months ago

3.2

Jecaan
8 months ago
4.5

Daniel P
8 months ago
3.4

JuNik
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä8 months ago
3.3
Kuivahko suutuntuma. Yllättävän paljon sitrusta maussa ja yleisilme on vahvasti hapan. Pieni katkerontapainen hiipii mukaan jälkimaun myötä. Ihan kiva, vähän persoonallinenkin, kevyt helposti juotava olut. Voisi toimia kivasti saunan lauteilla.
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online9 months ago

3.5
Tuoksussa makeaa hedelmää. Runko on aika kevyt. Muttei liian kepeä. Hedelmää maussakin runsaasti. Makeutta jonkin verran. Katkeroa ei yhtään.