
Reviews

Jussi Koo
@ Hoptimaal20 days ago

3.6
Miten voikin olut tulla näin paineella tölkistä, täähän on kuin vanha poika joka pääsee kerrankin.. nosori mielikuva.
Lasiin vihdoin asettuu samean keltainen, vähän smoothien omainen juoma. Tuoksussa on mango vahvasti mukana.
Kirpeyttä, laktoosia, mangoa ja mehumaista runkoa, niistä on tämä juoma tehty. Paikoitellen tulee hieman mieleen hedelmäinen kivennäisvesi.
Sopii muuten oikein kivasti terassin varjoon näillä +24 asteen kesäiltana.

Tero M
@ Hoptimaal1 year ago

3.8
Kirpeä mangoinen sour,laktoosin maistaa maun lopussa. Vähän runkoa olis kaivannut lisää