
Reviews

Syyläjuuri
3 months ago
2.1
Todella vaahterasiirappinen, joka ei soinnu mustaherukan kanssa juurikaan yhteen. Tunkkainen kokonaisuus.

Tomi L
7 months ago
2.9
Ensipuraisu oli vähän WTF! Mut sai tän alas, kirsikka on hyvä ja siirapin maistoi kyllä. Metka jälkimaku jää. Prosut pelastaa paljon.

Janette
@ Kabacka8 months ago

4.0
Kivan sameaa. Tummanpuhuva makumaailma, maistuu siltä mitä lupaa. Ilahduin kuinka vaahterasiirappikin maistuu.

KallioUG
@ Kabacka8 months ago

4.2
Kirsikkaa, mustaherukkaa ja vaahterasiirappia. Ei ole silti mikään pastry sour vaan kunnolla kirpeä. Ai että.

Killero
@ Kabacka9 months ago

4.3
Ihan freshi tulkinta, maistuu oikeasti kirsikka ja vaahterasiirappi.

Sillotällö
@ Pien Shop & Bar9 months ago

4.2
Marjamehumainen erittäin maukas sour. Pühaste ei taaskaan pettänyt.

Janne O
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio9 months ago
3.9

oipaT
@ Pühaste Web Shop9 months ago

4.0
Paratiisikin voi olla täynnä vaaroja, jotka vievät mukanaan. Tämä mummon mehun näköinen juoma voi viedä kielen ja runsaasti nautittuna jalatkin. Onneksi pakkauskoko on 0,33 L.
Makuina sitä mitä tölkin takan luvataan: kirsikka, mustaviinimarja ja siirappia. Erilainen myönteinen kokemus.
EskeM
@ Pien Shop & Bar10 months ago

3.1

Markku B
@ Pühaste Web Shop11 months ago
3.9
Todella mehukas sour. Kirsikkaa, mustaviinimarjaa ja vaahterasiirappi tuo jännän maun loppuun. Tykkäsin kovasti.