
Reviews

Peetu
@ Maanalainen12 days ago
3.4

Lyde
@ Juova Hanahuone18 days ago
4.1
Taylor madeđ

Dona
@ Alko K-Citymarket Laune19 days ago
4.4
Todella hyvÀ. Jotenkin maitomainen suutuntuma. Helposti juotava. Maussa suklaata? NÀitÀ pitÀisi ostaa jÀÀkaappiin.

Tino.O
2 months ago
3.5
Loistava tumma herkku.

Frank Zalorando
2 months ago
4.0
Valtteri M
@ Alko Sokos Tampere3 months ago
2.8
Sibula
3 months ago
3.5

Jnila
@ Alko Verkkokauppa3 months ago

4.5
Kahvinen, miellyttÀvÀ paahde.
Kevyt tuntu.
Paahto etÀisellÀ suklaisuudella. Perhana on hyvÀ. LÀmpötila aiheuttaa pohdintaa mikÀ tÀssÀ mahtais olla paras.
MildejÀ haastava löytÀÀ, tÀmÀ kiva
Pieni edit vielÀ; lakritsia

Anneli P
3 months ago
3.7

Sir Guru Kabu
@ Juova Hanahuone3 months ago

3.8
Maukas paahteinen mallas hallitsee makua. PientÀ suklaisuutta löytyy myös.
Mildien ystÀvÀnÀ tÀmÀ vahvempikin versio uppoaa todella hyvin.