
Reviews

Rufuel
@ Viinitila Pihamaa11 hours ago

3.8
No tähänhän herukka sopii. On niin kirpiää, niin kirpiää.

Jarno T
8 days ago

3.0
Avatessa kuohahti, jotent pullossa hieman päässyt ylikäymään. Maultaan kyllä edelleen ihan mukava, hieman kuivahko (liekkö "makempi" ilman tuota jälkikäyntiä)? Ihan kiva yhteistyön hedelmä Kanavan panimolta ja Pihamaan viinitilalta.

Artoajl
@ Kanavan Panimo2 months ago
2.0

UC08
@ Kanavan Panimon Kauppa3 months ago

2.2
Temppu
4 months ago
5.0
PasiO
7 months ago
1.8

alakoskettele
@ Viinitila Pihamaa7 months ago
4.0
Kyl on hyvä souri. Äkkinäinen luulee, et joku barleywine ois. Mut hyvä marjamehu onki. Ei liia hapan, mut ei makia.

Mika A
@ Kanavan Panimo7 months ago

4.0
Väriltään kun mummon marjamehua, mutta aika reippaalla vaahdolla. Tuoksu on hapanta ja maku on hapanta, onpa kyllä tosi punaherukkainen, mutta sopivalla happamuudella varustettu. Tuntuu siis kivasti poskipäissä. Pitkästä aikaa hyvää suoria.
Beerzaq
7 months ago
3.5

Ovaskainen21
@ Kanavan Panimon Kauppa8 months ago

4.0
Mielenkiintoinen uusi tuttavuus. Happamuutta ja hapokkuutta löytyy. Marjan maku tuntuu mukavasti. Alkoholi ei tungeksi alkuunkaan, mutta ehkä marjaviinin saattaa tunnistaa taustalta.
Erityiskiitos Kanavan Panimon kaupan "panimomestarille", joka auttoi asiantuntevilla lausunnoillaan valitsemaan useamman Kanavan Panimon tuotteen kotiin vietäväksi.