
Reviews

Tontsenteri
@ Craft & Draft Brewpub and Whiskey2 years ago
3.1
Makeahko pale ale,edellisen hairahduksen jälkeen lähes jumalten nektaria(samaisen lafkan inkivääri-olut kyseessä ja tyyli ei suosikki)..😂Juotavaa juu,muttei herätä suuria tuntemuksia..🍺

Berliini Erich
@ Craft & Draft Brewpub and Whiskey2 years ago

1.1
Supposedly honey taste. Well maybe a little bit in the end but it just doesn't taste good.

DanTheBeer
@ Craft & Draft Brewpub and Whiskey3 years ago

4.2

Tooli
@ Craft & Draft Brewpub and Whiskey6 years ago

2.3
Ei nappaa lainkaan. Väljähtyneen sokeriveden ja seisoneen oluen sekoitus.
Megachip
@ Craft & Draft Brewpub and Whiskey9 years ago
4.0