
Hops:Nelson Sauvin, Riwaka
Reviews

Jussi Koo
@ Hoptimaal10 months ago

3.9
Samean keltainen ja lähes vaahdoton juoma kaatuu lasiin. Tuoksussa on kypsää hedelmäisyyttä.
Maku on pehmeä, sisältäen mangomaisuutta, persikkaa, sitrusta sekä kermaisuutta.
Jälkimaussa ehkä jopa ripaus maitoa, sekä hedelmäisyyttä. Omaan makuun ehkä hivenen erilaisempi tipa.
Tää on lähes hiilihapoton.
Tästä tulee jotenkin mieleen aamupalan hedelmäpitoinen smoothie.

WilleW
@ Hoptimaal11 months ago

4.0
Samean keltainen, täyteläisen näköinen olut. Käytännössä mitätön vaahto. Suutuntuma on ryhdikäs, pehmeä, täyteläinen, mehuisa ja matalahiilihappoinen. Makupaletissa mangoa, persikkaa, passionhedelmää, greippiä, limeä, kukkaisuutta ja taustalla hieman rypäleisyyttä. ABV oikein hyvin maun puolesta piilossa mutta tuntuu taustalla. Jälkimaku hedelmäinen ja kuivahko. Hitaaseen nautiskeluun.

Douxx
1 year ago
3.9
Il lui manque le petit truc en plus. Très ronde.

Gustavo
@ Vivalabirra1 year ago

3.9

zepicin
@ Hoptimaal1 year ago

4.1
Kermaisen trooppishedelmäinen, mango päälimmäisenä, taustalla rypäleisyyttä. Aavistuksen kuivahko jälkimaku. Pehmeä.
Alkoholi loistaa poissaolollaan.
Parasta ennen 3/2026