
Unfiltered
Reviews
MakeJ
@ Omnipollos Hatt3 months ago

3.4
Vaalea sakea olut vaalealla vaahdolla. Mieto tuoksu. Maku sitäkin tuhti humaloiden kirpeyttämänä. Raikas tasainen pyöreä maku kerääntyen jälkimakua kohti keskemmälle suussa. Yllättävän vahva ilman liikaa karvastelua. Jälkimaussa maku jatkuu samana ja vahvana. Juotu Södermalmin Omnipollos Hatt pubissa. Legendaarista.
Janne G
@ Omnipollos Hatt3 months ago
3.0
Ehkä hiukan kitkerä makuuni. Vähävaahtoinen, samea ja vaalea. OK 🙃

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping4 months ago

4.7
Väldigt god, kunde fått 5 men något stör lite grann. Men oj vad god, fruktig och bra kropp med fin beska. Kunde dolt styrkan lite, lite bättre.
Men mycket god 😋
Very good, could have gotten 5 but something bothers me a little. But oh how good, fruity and good body with nice bitterness. Could have hidden the strength a little, a little better.
But very good 😋

Skrietlili
5 months ago

4.6
Fyllig och fruktig. Jäklar vad god.

Eggtown
5 months ago

4.0

Nico M
7 months ago
3.2

Joni-Markus H
7 months ago

3.5

HooDee
@ Systembolaget Pajala7 months ago

4.0
Hedelmäinen, maukas ja herkullinen.

Luddemannen
9 months ago

4.1
Hög alkoholhalt vilket märks. En slags stark och lite sträv smak som hänger kvar ett tag. I periferin finns en rund och behaglig sötma med inslag av tropiska frukter.

Andy
@ Systembolaget E-service / Online9 months ago

5.0
Superläcker!