
135 ratings
3.7
Blueprints - Blender
8.0% Imperial IPA / Double IPA
IBU:40
Hops:Cascade, Citra, Columbus, Mosaic, Nelson Sauvin
Reviews
Joona M
@ Alko Prisma Kerava1 month ago

4.5
Mun henkilökohtainen Ice cage juoma on Moersleutel.
Asiaan...
Väriltään hedelmäisen kellertävää ja hazy.
Runsas pienikuplainen vaahto.
Tuoksultaan todella hedelmäinen ja hiukan liimainen.
Liimaisuus on samallaista tuoksua kuin pikaliimassa.
Maultaan tuttua Moersleutelia.
Maussa maistuu hedelmäkorin antimet ja todella vaikea sanoa yhtä.
Mausta erotan ehkä persikkaa,mangoa ja passion.
Jälkimaussa hiukan kitkeryyttä.
Jälleen kerran loistava olut Moersleutelilta.
Suosittelen hedelmäisten oluiden ystäville.
Ei maistu alkoholi läpi mutta on roteva.
Suutuntuma on ehkä hiukan hunajainen mutta ei älyttömän makea.
Helposti juotava.
Hiukan jätti maku vajaaksi makupalettia mutta on tämä kärkikastia.
Jatkoon!
Yrjajan
@ Alko Prisma Kosila3 months ago

3.8
Trooppista hedelmää, pihkaisuutta. Hedelmäinen ja paksuhko suutuntuma. Hieman makea. Alko pysyy hyvin piilossa.Jälleen hyvä asennus-olut.

Leif C
@ Alko Prisma Itäharju4 months ago
3.5
Sormenleveyden verran vaaleaa aikanopeastilaskevaa vaahtoa samean keltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen sitruksisen pajuisen ananaksisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsakan sitruksisen pajuisen greippisen ananaksisen mangoisen mehuisalle, kolme ja puoli bojoo. PE: 22/05/26.

AnttiT
4 months ago

3.9
Arttu T
4 months ago

3.7
.

Janne O
@ Alko Keskusta Kuopio4 months ago
4.0
Harza
4 months ago
3.5

PaKe
@ Alko Graani Mikkeli5 months ago
4.2
Monta humalaa ja viljaa. Makua ja hedelmäisyyttä löytyy.
Api
5 months ago
3.6

Juho K
@ Alko Myyrmanni5 months ago

3.3
20.10.2025.
Persikkaa ja vermonttia, ei valitettavasti uppoa kyllä kovinkaan hyvin. :/