
IBU:20
Hops:Galaxy, Mosaic
Reviews

Syke
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 days ago
3.8

Unicorn
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari6 days ago
3.5
Tomppa
7 days ago
3.6

Janne L
7 days ago
3.6

Äspee
7 days ago
3.5
Tomi J
8 days ago
3.6

Jani L
8 days ago
2.1
Raikas hedelmällinen dipa
JM
8 days ago
4.0

Skrietlili
24 days ago

4.0
Riktigt god. Fruktig, skummig och väldans bra eftersmak.

Igunator
@ DrinkOnline.eu28 days ago

3.5
Varsin tavanomainen, kuivemman puoleinen dipa. Oikein juotava, mutta ei herätä suuria tunteita.