
Reviews
aff3
1 month ago
2.6
Huh huh, aika vaahtokylpy. Mielenkiinto meni odotellessa. Tuoksu ei oikein houkuta. Roteva alemainen maku hunajaisella makeudella. Vähän ristiriitainen, joskus toiste voisi olla paremmat pisteet..

Peris
2 months ago
3.5

KalleMM
@ Valamon Luostari7 months ago

1.3
Ihan tulee syntinen olo kun pakanana tässä maistelen hihhuleitten pullottamaa olusta 🙏🏻✝️

Tabu
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus9 months ago

4.6
Reilu vaahto, samea.
Maku on jykevä ja luostarioluille tyypillinen maku löytyy pohjalta. Ikäänkuin vanha kiviseinä🍺
On hyvä olut!
Maltainen ja hunajainen tuttavuus, suosittelen!🤝

Jeppe
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus9 months ago


Mark
10 months ago
3.5
Helposti juotava.

Zenkko
@ Valamon Luostari Myymälä Tuohus10 months ago
3.1
Reippaasti vaahtoava raikas juoma
Enska
11 months ago
2.2

Mikko S
@ Valamon Luostari11 months ago

3.0
kuohun laskeutumisen odotelussa ehtii jo ruuan syömään. on latinkia. oluessa ei muuten mitään vikaa ja maistuu hyvin

Justiina
@ Valamon Luostari11 months ago
2.5
Ei mikään erinomainen ja korkki oli jo kotimatkalla vuotanut 🤔