
Reviews

Risto-Matti K
@ Design Hill7 days ago
2.9

Ari R
10 days ago
4.0
Hieno ja erittäin voimakas maltainen jälkimaku. Kivasti saatu brittitunnelmaa tähän.
Achille1862
@ Design Hill18 days ago
4.0
LLasri
20 days ago
3.0
Hyvä ale siideripanimolta. Sopivasti hapokkuutta sekä humalan bitteriä. Jos hinnadta puolet pois, niin saisi lisää tähtiä

HarriL
@ Design Hill1 month ago

3.0
Blackstarastronaut
@ Design Hill3 months ago

3.4
Mieto mutta maukas.
Turun tuliaisina saatu.

Söör
@ Design Hill8 months ago

1.0
Tulee nostalgisesti mieleen pienåanimoiden varhaiset vaiheet. Sekava maku, kuohuva vaahto, samea juoma. Kannattaisi keskittyä siidereihin.
Veke62
@ Design Hill9 months ago

3.0
Pienpanimo-olut. Kaunis väri. Hieman karvas jälkimaku. Muuten maukas olut. Sopi ainakin sienipiirakan kaveriksi.

Jarnoko
@ Logomo9 months ago
3.2
Suomen oloissa epätyypillinen, mutta briteissä huomattavasti tyypillisempi juoma tämä ale.
Vaski tehnyt hyvän version tästä. Maistuva, sopivasti sameutta.
NemoTirhi
@ Bistro Vilja9 months ago
3.4