
Reviews

Killero
@ Juova Hanahuone1 year ago

3.8
Kivan hapan ja marjainen. Vanilja pehmentää mukavasti🍒

Lasis
@ OlutSatama 20251 year ago

4.0
Kirpsakka kirsikkainen ja vaniljainen. Miellyttävä olut.

Litowel
@ OlutSatama 20251 year ago
4.2

WilleW
@ OlutSatama 20251 year ago

4.3
On kova. Tuoretta kirsikkaa ja hennosti vaniljaa. Kirpeyttä sopivasti. Kympin voltit hyvin piilossa medium plus rungon alla.
Miksu L
@ OlutSatama 20251 year ago
3.3
Maria S
1 year ago
4.0

KallioUG
@ OlutSatama 20251 year ago

4.4
Hullun hyvää kirsikkaa.

Tuska
@ OlutSatama 20251 year ago

4.4