
Reviews

oipaT
@ De Struise Webshop3 months ago

3.5
Panimon oma musta korkki. Etiketti lienee poliittisesti korrekti. Hyvä, että lajityypistä tehdään taas mahtava. Beige vaahto, tummanruskea juoma.
Makea, rusinainen. Erilainen viinimäisyyden ja whiskeyn sekamelska. Viivin laulun sanoja lainatakseni: ”sekaisin kuin USA”. Myönteistä on voiman määrä, mutta ei sekään loppujen lopuksi ratkaise kaikkea. Pitää olla tahto 💪🏻.
4,09€ + 1,20€.

Géchris B
5 months ago

3.8
Prima zwaar donker bier (10,5%) met Bourbon Whisky infusen. Heldere smaak van gedroogd fruit en rozijnen. Niet alledaags, maar wel lekker.
Vianney P
8 months ago
4.0

UC08
@ Drankgigant Beveren10 months ago

2.7

Gustavo
@ www.alegator.es10 months ago

4.7

De0wraith
11 months ago
3.4

Valen
@ Vivalabirra1 year ago

4.8