
Hops:Citra, Mosaic, Nelson Sauvin
Reviews

Musti77
1 month ago
4.5

Markku B
@ Juova Hanahuone11 months ago
4.6
Kesäloman eka ja toimittaa kyllä. Säästelin tähän kyseiseen hetkeen tätä olutta ja maistuu.

samimajis
1 year ago
3.8
Kunnollinen NEIPA. Itse olisin maistaessa kaivannut lisää humalia.

Jesse M
@ Crafters1 year ago

4.0
Perjantailta.
#3.
Oikein vetokamaa. Juotavuus kohdillaan. Pyöreä hapokkuus. Trooppista sitrusta.

pyksy
@ Pub Rooster Oulu1 year ago

4.6

Tuomas S
@ Juova Hanahuone1 year ago

4.5
Väri 5/5. Virheetön, tasapainoinen, pehmeä. Ehkä myös persoonaton.
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.5