
Reviews

Tapio T
@ Humalakoda6 months ago

4.0
Aika erikoinen yllätys. Aromaattinen ja vahva kahvin maku. Yllättävän intensiivinen näinkin miedoksi. Sopi hyvin aamupäivän kahvi- ja oluthammas kolotukseen.

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
3.8

Tero
1 year ago

3.3
Kaffea on... Perusporter

Thyy
@ Beer Fest Fiskars 20251 year ago

3.7
Olut on väriltään utuinen, ruskea ja vähä vaahtoinen.
Tuoksu on makean paahteinen, kahvinen.
Maku on makean kahvinen mutta ei liian makea. Jälkiruoka olut!!
JohnDoe
1 year ago
4.0