
Reviews

WilleW
@ Hoptimaal1 year ago

3.9
Kaatuu lasiin samean keltaisena muodostaen vajaan sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on kepeä, pienikuplainen, mehuisa ja piiloöljyinen. Runko on medium minus, mallaspohja erottuu mukavasti. Makupaletissa sitrusta, greippi etunenässä. Reippaasti hedelmäisyyttä mangon ja ananaksen muodossa sekä mustikan varpua. Miellyttävä olut ja juotavuus todella hyvä. Tämä puolalainen panimo toimittaa tasaisen varmasti ja hinta-laatusuhde on kohdillaan!

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

4.0