
Reviews
Anders Thörn
@ Systembolaget Knivsta1 year ago

2.7
Enormt söt men också tropisk. Det senare gillar jag men alltför söt för mig. Sötman liksom klistrar sig fast i gommen och ger en parfymig ton. Obehaglig och dålig. Men i övrigt är den ok.

Roywenk
1 year ago
4.0
Bra, hade inte förväntat mig annat!

Peter Karlsson
1 year ago

4.7