
Reviews

Igunator
@ DrinkOnline.eu3 months ago

4.3
Tämä on ollut odottamassa jääkaapissa melko pitkään ja nyt pääsi vihdoin lasiin saakka. Odotus kyllä palkittiin, koska onpas kerrassaan hieno juoma. Kyseessä on siis vadelmalla maustettu imperial stout ranskalaiselta pienpanimolta. Oluessa on käytetty 3,5% aitoa vadelmaa ja sen kyllä huomaa koska marja todella maistuu.
Kaatuu lasiin pikimustana, mutta vaahdossa on nimensä mukaisesti pieni violetti vivahde. Tuoksussa käy nenään huikea vadelman aromi. Marjainen, hiukan makea ja kirpeä. Maltaisuutta ja suklaisuutta on myös hiukan taustalla.
Maku on samaa osastoa. Marjainen, hiukan kirpeä maku tuntuu päällimmäisenä. Suklainen, hiukan karvas maku löytyy taustalta ja jossain perällä häämöttää hiukan katkeroakin. Runko on tosi tuhti.
Jälkimaku on hetken katkera mutta muuttuu pian suklaiseksi ja hiukan makeaksi mauksi. Ihan lopussa vadelma palaa takaisin kuvioihin ja aika vahvat prosentitkin muistuttavat vihdoin läsnäolostaan.
Hieno olut, joisin toistekin.
Jeanos
4 months ago
4.1
C'est épais, peu gazeux, intense et bien équilibré. Une bonne stout avec une fin de bouche sur la framboise a l'eau de vie.

LnBeer
8 months ago

4.4
Bien black, pas de mousse, onctueuse et carbonatée 🤔😁, acidité de la framboise, et taux de sucre 😵💫.
Mais hyper sympa …car le tout reste bien équilibrée et oui un taux de sucre conséquent mais elle titre à 11,5…ne soyons pas prude 😜😜😜

Blablaflo
9 months ago

4.8
Épaisse, dense, mousse douce, arôme de framboise intense.
Yannick A
9 months ago
4.0

Julien W
1 year ago
4.0

Mélissa Émilie
1 year ago

4.0

Tom
@ Paris Beer Festival1 year ago
3.9