
Reviews
Hans
7 days ago
3.5

Lasis
@ Lidl Palokka8 days ago

2.5
Kirkas oljenkeltainen. Valkea vaahto. Tuoksu maltainen. Maku maltainen, ruohoinen ja hiukan metallinen. Juotava olut.

Rickzard
16 days ago

2.2
Ei kummonen.

Furi
@ Lidl Hervanta21 days ago
2.0
Pelkkää kaljaränni tavaraa sokerilla.
Nuuttipiippo
24 days ago
2.8
Ihan perus hyvä lager ei mitään mieleen jäävää
Karasiounas P
2 months ago
1.5

obeerheim
@ Lidl Pietarsaari2 months ago

2.6

arzza
2 months ago
2.9
Ylitalo J
3 months ago
2.1
Not good not bad

Jampe
4 months ago
3.0