
925 ratings
Perlenbacher
Germany
chevron_leftchevron_right
Is this your brewery?
Register your brewery for FREE and be in control how you are presented in Pint Please!
Register your breweryReviews

Sami V
@ Lidl Ylöjärvi1 day ago
3.5
Tehot jää piiloon ja on kyllä riittävänä mallasrunko.
Vaikka on humalauutetta käytetty, niin tähän sopinee.
Hivenen makeahko mutta sopii kokonaisuuteen.

Inferno
@ Lidl Rauma1 day ago
3.1
Jaahas, taas on sen aika🇩🇪⚽️💪! Seurana yllättävän maukas ja huokea hintainen lager🍺😋👍! Huomenna sitten jotain ihan muuta kulttuuria😃!

Jussi Koo
@ Lidl Tiiriö1 day ago
2.7
Tuoppiin kaatuu kullankeltainen olut, jossa on kieltämättä liioitellun korkea vaahtotötterö. Tuoksussa outo metallinen vivahde vie tunnelmaa alaspäin kuin Dingon paluu..
Maku yllättää tuoksun jälkeen positiivisesti: maltaisuus, keksimäisyys ja viljamaisuus iskevät miellyttävästi. Jälkimaussa iskee ruohomaisuus sekä keksimäisyys.
Kieltämättä vähän laimea lager, mutta bulkiksi ihan oiva valinta.

Kai P
@ Lidl Bemböle3 days ago
2.7
Hölmölän Lidlistä tarttui vahva bulkki matkaan, kun lupasi olevansa "double malt". Ja piti kutinsa, tässä on karheaa mallasta joka onnistuu kohtalaisesti peittämään voltit. No ei nyt ihan, mutta kylmänä saunan päälle menee. Ja huomattavasti heikompiakin vahvoja lagereita on maistettu.
Zaphood
6 days ago
1.7
Vaalea kirkas olut, ei juuri vaahtoa. Tuoksu on hennosti maltainen.
Maku on kevyesti maltainen, ohut.
Loppumaku on lyhyt ja kevyt

Tarjendalis
8 days ago
2.5





