
Reviews

Akizuibba
@ Prisma Limingantulli Oulu3 days ago

3.5

Koskue T
5 days ago
3.6

Clintti
@ Prisma Itäkeskus5 days ago
2.6
Ei nää suolaset oikein tipu
Omppu
@ Prisma Kouvola6 days ago

1.2
Eih

Johki
6 days ago
2.5

Jarno T
@ Kilkkilän Farmi7 days ago
3.5
Tilan omaa nautaa grilliin ja myymälästä ruokajuomaksi lähipanimon tyylipuhdas sitruunainen gose. Ulkona pauhaa jonkunlainen kesämyrsky, niin olut toi tuulahdusta kesästä ruokahetkeen. Onnistunut setti.

J.Tirckoin
@ ABC Vaajakoski Jyväskylä12 days ago

3.7
Matkan varrelta ostettu Gose pitkän ajopäivän päätteeksi.
Vaaleankeltainen, puolisamea olut vähäisellä vaahdolla.
Tuoksu laimea.
Suutuntuma kirpsakan hiilihappoinen.
Maku happaman sitruunainen ja asiaankuuluvasti hivenen suolainen.
Goseksi tunnistaa hyvinkin 🍻

Jani V
@ Bar Dom1 month ago
4.3
Parasta.

Heidi M
@ Prisma Tripla1 month ago

3.5
Suolaa ja sitruunaa, perushyvä gose!
Maistuu terdellä kamujen kaa ja pullon takana kiva pikku runo🤪
Vuoriaho M
1 month ago
3.0