
Organic
Reviews

obeerheim
@ Systembolaget Haparanda4 months ago

3.8

Hasselstrøm K
5 months ago
2.6

Naipout
9 months ago
3.1

Esa J
@ Systembolaget Haparanda9 months ago

2.8
Viikonloppuna kerkesi oikein ulkomailla käydä ja tuliaisia toin itselleni.
Uusi olut Pintissä.
0,33l tölkki Tekuun kaadettuna. Tölkitetty vajaa 2kk sitten.
Samea ja keltainen olut valkoisella vaahdolla.
Tuoksussa ylikypsää appelsiinia, ruohoa ja greippä.
Keskivoimakkaasti hiilihappoja. Suutuntuma on kevyt.
Maussa runsaasti kuivaa ruohoa. Löytyy myös imelää appelsiinia, kitkerää sitruunaa ja greippä. Hennosti ananasta ja vähän mangoa. Saippuaa, hiivaa ja metallia löytyy myös. Kuivaa olkea ja vaaleaa keksiä. Kokonaisuus on makeahko.
Loppumaussa saippuaista sitruuna ja katkeraa ruohoa.
Liikaa ruohoa, saippuaa, metallia ja hiivaa. Ei mikään herkku.

Tumu81
11 months ago
3.3

Taru
1 year ago
3.0
Greippi tulee liikaa läpi, makupaletti loppuu karvaaseen makuun. Prosentit sopivat, ja jos haluat maistaa ensimmäisen kerran hazy ipaa, tämä siihen oiva tuote.