Vispipuuro 10.5%, Mad Scientist, Hungary
19 ratings
3.6
Vispipuuro
10.5% Sour / Wild Ale

Reviews

Post author: Mika K
Mika K
@ Turku Craft Beer Festival 2024
1 year ago
2.5

Post author: Theukka
Theukka
@ Turku Craft Beer Park 2025
1 year ago
Vispipuuro, Hungary
3.6
Karpaloinen, hieman vaniljainen

Post author: Lauri
Lauri
@ Turku Craft Beer Park 2025
1 year ago
Vispipuuro, Hungary
4.3
Epähuomiossa uusintamaistoon: Hailakan vadelmaisen punaista ja sameaa. Hyvin vähäinen, pinkahtava ja pienehkökuplainen vaahto. Runsaan, tuoreen ja makean mansikkainen, happaman puolukkainen ja makean laktoosinen. Oikein miellyttävä tuoksu! Maku maukkaan, makean, tuoreen ja runsaan mansikkainen, runsaan, tuoreen ja hapahkon puolukkainen, pehmeän ja makeahkon laktoosinen, kepeän kauraisen maltainen ja viljainen sekä lähes katkeraton. Hyvät ja tyylissään tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen. Edelleen oikein maukas, normista poikkeava, suomalaisuutta korostava ja mukavasti juotava olut.

Post author: Jussi15
Jussi15
1 year ago
4.0

Post author: •●Knoxar●•
•●Knoxar●•
@ Craft Central
1 year ago
Vispipuuro, Hungary
3.7
Nyt on erikoinen; maistuu tosiaan vispipuuro ainakin loppumakuna. Ei kyllä uskoisi, että on vahvuus on 10.5%!

Post author: Janette
Janette
@ Juova Hanahuone
1 year ago
Vispipuuro, Hungary
4.5
Nyt on kyllä kunnon vispipuuroa 👌🏻 Erittäin hyvä.

Post author: kayttajatunnus
kayttajatunnus
1 year ago
3.2

Post author: sof
sof
1 year ago
Vispipuuro, Hungary
4.4
Hapan ja marjaisa, hiukan raskaamman makuinen. Muistuttaa nimensä mukaan vispipuuroa. Hyvää kyllä ja vahvemmista soureista joisin uudestaan!

Post author: Jarno T
Jarno T
@ Tuju Taproom
1 year ago
3.0
Illan vika, puurolla aloittaa aamun ja lopettaa illan, ni kai elämän laatu on aika hyvä sekä terveellinen.

Post author: Lauri
Lauri
@ Tuju Taproom
1 year ago
Vispipuuro, Hungary
4.4
Syvän vadelmaisen punaista ja sameaa. Lähes olematon vaahto. Tuoksu runsaan, makean ja hapahkon puolukkainen, makean mansikkainen sekä viljaisen kauraryyninen. Maku maukkaan, runsaan, makean ja hapahkon puolukkainen, makean mansikkainen, kepeän kauraisen viljainen sekä lähes katkeraton. Alkoholi tuntuu ja maistuu taustalla. Hyvät, runsahkot ja yllättävän tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö, kuivakka ja vähähiilihappoinen. Oikein maukas, onnistunut ja mukavasti juotava nestemäinen vispipuuro. Olipa mukava ja mielenkiintoinen olut!