
Reviews
Patavaltti
1 year ago
4.2

Mikko H
@ Musta Kynnys1 year ago

4.0
Dösää odotellessa vielä 2dl maistiainen jenkkimehua hanasta ,itselle ennestään tuntematon panimo ja samalla luotu uusi olut äppiin.
Tuoksu on makean trooppisen greippinen ja herkullinen.
Maku on alkuun makeaa monihedelmäisyyttä , kuivaavaa greippisyyttä päällimmäisenä toki. Pehmeä maltaisuus moniviljaisena. Kuivaavaa greippisyyttä loppua kohti ,mukana pientä yrttisyyttä mikä aina itelle toimii näissä, ei päästä mehu liian helpolla.
Selkeästi kaikilla aistella aistittuna laatukamaa, pitää pitää silmät auki panimon tuotteiden suhteen.