
Reviews
Sir Silver
11 months ago
3.9
Sanna P
@ Pühaste Kelder11 months ago

4.5
Oh wau! Tämä oli just niin hyvää kun muistelin, rakkautta ensi ryypystä! Paksua ja samettista ihanaa aamu smoothieta ❤️ persikkainen, mangoinen miedosti sour, tämä toden teolla on kuin leivos! Ei löydy nyt enempää ylistys sanoja kun on turpantäynnä aamusmoothieta.
Kaliaa
11 months ago
4.2

Jukka S
1 year ago
4.0

Jon Stout
@ Quaff Webshop1 year ago

5.0
Un vrai cheesecake mangue pêche liquide.
L'onctuosité de la mangue, une attaque lait typique d'un cheesecake, et un final acidulé apporter par les fruits.

Markku B
@ Pühaste Web Shop1 year ago
4.0
Tosi maukas ja hapan iltapirtelö. Toi auringon tähän sateen ja myräkän keskelle.

Bezdomnyi
@ Pien Pop-up Konepaja Festival 20251 year ago
2.7
Täysin samea oranssi. Ei vaahtoa. Tuoksu makea hedelmänektari, tulee laktoosi läpi.
Tämä on tahna, ei olut. Todella paksua kamaa. Mangoa ja nektariinia, omenasosetta. Enemmän smoothie kuin kalja. Maku ihan ok. Mutta liikaa laktoosia. Ja liian paksu.
J3NN1
@ Pien Pop-up Konepaja Festival 20251 year ago
1.2
Liian makea omaan makuun.

Vamonos Pest
1 year ago

4.2

Vamonos Pest
1 year ago
4.2