
Hops:Citra, Idaho 7, Nelson Sauvin
Malts:Oat
Reviews

Leif C
@ Hoptimaal1 month ago
4.0
Parinsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean keltaisen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän hedelmäisen karviaismarjaisan sitruksisen pajuisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsahtavan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen greipinkuorisen mehuisalle, neljä ja vartti alaspäin. PE: ei ole. Tölkitetty: NOW I LAY ME DOWN TO SLEEP.

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop10 months ago

4.0
Kaatuu lasiin samean keltaisena muodostaen noin sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on kerrassaan miellyttävä: todella pehmeä, täyteläinen, kermainen, matalahiilihappoinen ja ryhdikäs. Makupaletti sen sijaan jättää kysymyksiä. Toki pitää sanoa, että tuoreimmasta päästä tämä ei enää ole vaikka tölkitystietoja purkissa ei ole. Greippiä, litsiä, veriappelsiinia ja oikeastaan siinä se. Kevyt katkeron puraisukin sieltä löytyy ja jälkimaku on reippaan kuivattava mutta kestää pitkään. Nätti hörppyraidallinen pitsi jää lasin reunoille. Sanoisin että laadukas vaikka hieman ylikypsä meno.

Simeoni
1 year ago

3.4
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.3