
Reviews
Jenny
15 days ago
0.4

Tatu
@ Craft Beer Helsinki 20251 year ago
3.3

Ville Tur
1 year ago
3.9

Ville Tur
1 year ago
3.8

Lauri
@ Craft Beer Helsinki 20251 year ago

3.0
Kirkkaan ja syvän vadelmaisen ja kirsikkaisen tummanpunaista ja sameahkoa. Vähäinen, ohuen pinkahtava ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan ja miellyttävän villihiivaisen aromaattinen ja happaman etikkainen, kuivakan ja vihreän puumainen sekä kepeän ja makeahkon kirsikkainen.
Maku kepeän ja makeahkon kirsikkainen, raikkaan, kuivan ja happaman vihreän omenainen(?), runsahkon villihiivaisen aromaattinen ja happaman etikkainen, kevyen, kuivakan ja vihreän puumainen sekä lähes katkeraton.
Ihan hyvät ja tyylissään tasapainoiset, mutta melko vetiset ja miedot maut. Suutuntuma on kepeähkö, vetinen, hyvin kuiva ja runsaan hiilihappoinen.
Ihan maukas ja mukavasti juotavissa oleva, mutta melko miedoksi ja vetiseksi jäävä belgisour. Lisäksi tynnyri aikalailla kateissa. Kuin hapanta ja laimeaa mummon mehua. Tämäkin isohko pettymys odotuksiin nähden.

Matias H
@ Juova Hanahuone1 year ago
2.7

Kimmo M
@ Juova Hanahuone1 year ago

3.5