
Reviews

Tomi V
@ Temperance Brewing4 days ago

2.9
Ei huono.

Eve K
@ K-Citymarket Kupittaa Turku17 days ago
3.5
Se on siideriä. Maukasta, runsasta, ei liian makeaa. Tölkki tyhjeni melkein puolivahingossa.

Simpuli
@ Temperance Brewing4 months ago

3.5

Petri H
@ Cafe Söderlångvik5 months ago
3.2

Syke
@ Temperance Brewing5 months ago
3.8

Mjuzique
7 months ago
3.5
Ihan validi lajissaan

Ville A
@ Temperance Brewing9 months ago
3.8
Yksisarvinen
11 months ago

3.7
Puolimakea, omenainen ja herkullinen. Helppo juoda.

Edible
@ Logomo11 months ago

3.5
Herkullisen makea omenasiideri.

Elma S
@ 5piste5 x Myrrys1 year ago
2.7