
Reviews

Kamuloppu
15 hours ago

2.9
Majavan makua en erota, mutta muuten oikein hyvä ja raikkaan rapsakka pilssi.

Juha
@ Koti3 days ago

3.3
Vaaleankeltainen, kevyen viljainen ja pienesti sitrusta mukana maussa. Tuoksu on kevyt ja vaahdot kuohkeanpehmeät, hetken viipyilevät. Jälkimaussa häivähdys makeutta. Raikkaan maistuva pils.
Niilo
23 days ago

3.2

HarriL
@ Finlandia Hotel Alba terassi25 days ago

2.0
Ehkä huonoin pils tähän mennessä. Hapan suutuntuma
MakeJ
@ K-Citymarket Columbus27 days ago

3.1
Ihan hyvä pils

Arthur.R26
29 days ago
3.7
Ist ganz solide

pSKI
@ K-Citymarket Karisma Lahti29 days ago

3.6
aff3
@ Huutokonttori1 month ago
3.4
Makeahko, mutta raikas iltaolut

Servoouh
@ Prisma Kerava1 month ago
3.2

Petri L
@ Prisma Koivistonkylä Tampere1 month ago

3.7
Hyvää pilssiä on mukavan makuinen olut. Kyllä ehdottomasti jatkoon 🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺